5 anys vetllant pels drets dels menorquins

Imatge19.02.2021

El dia 16 de novembre de 2015 es van nomenar els tres primers síndics, els que formarien part de la primera etapa de la Sindicatura de Greuges de Menorca i els que sembrarien les primeres llavors d’aquesta institució, M. Gràcia Seguí Puntas, José Barber Allés i Emili de Balanzó, president de la institució que va perdre la vida durant la pandèmia, a causa de la covid-19.

El passat 16 de novembre de 2020 es van celebrar els primers cinc anys de la creació de la Sindicatura i aquests mesos, després d’aquest primer quinquenni, estan plens de canvis, projectes i nou reptes.

Per a nosaltres és un orgull veure com dia a dia i any rere any, arribem a més ciutadans i ciutadanes, vetllant i defensant els seus drets i seguirem, fent feina amb il·lusió, sempre al servei de tot aquell que necessiti la nostra ajuda.

Volem donar les gràcies a totes les persones, entitats i associacions que segueixen confiant en nosaltres, ja que gràcies a ells hem pogut anar formant i enriquint aquesta institució.