Agraïment a Maite Salord

ImatgeArran de la noticia de la renúncia al càrrec de consellera de Medi Ambient i Reserva de la Biosfera i vicepresidenta del Consell Insular de Menorca, Maite Salord Ripoll, la Sindicatura de Greuges vol manifestar públicament la seva consideració per la trajectòria i dedicació a la política insular que ha dut a terme durant aquests darrers anys i molt especialment per la valentia demostrada en promoure la creació de la Sindicatura de Greuges en el seu mandat com a presidenta del CIMe.
Aquesta institució ja apareix al Reglament de Participació ciutadana aprovat l’any 2005 però no hi havia hagut la voluntat de posar-la en marxa fins que l’any 2015 la presidenta Maite Salord va considerar que, dintre de les noves formes de governar que preconitzava per al seu mandat: increment de la transparència, treball de consens amb l’oposició i donar veu a la ciutadania, era indispensable la creació de la Sindicatura de Greuges perquè supervisés l’activitat del Consell insular i defensés els drets dels ciutadans en les seves relacions amb aquesta administració.

Maite, moltes gràcies per impulsar la creació de la Sindicatura de Greuges i pel teu suport durant aquests cinc anys d’exercici.